Karnawał blogowy, październik 2011

by 1.11.11 5 komentarze

1. Planet Iceland styledigger, czyli zbiór niesamowicie klimatycznych zdjęć z wyprawy na Islandię - ja już zaczęłam zbierać na wyjazd na tę niezwykłą wyspę...

2. New writing Kate Griffin; o tym, jak trudno zaszufladkować autora - choć wszyscy się starają.

3. Siedem ziół jesieni tunviel; o arcyciekawej wystawie japońskich przedmiotów użytkowych związanych z jesienią i zającami - niesamowity klimat sprawia, że chciałabym ją zobaczyć na żywo. (Polecam zresztą całego bloga, bardzo interesujący).

4. Twój wykon był zajebisty, mi ekstra pasi Agny, o zmianach, jakie zaszły w języku polskim i o tym, które z nowych wyrażeń używane są przez jurorów programów typu "X Factor" czy "Voice of Poland".

5. Halloween Hues: Black and Orange Interiors na Apartment Therapy; zwykle kolor pomarańczowy jest mi obojętny, ale na jesieni zupełnie mi na jego punkcie odbija (winię za to pochłanianą w hurtowych ilościach dynię...). Skoro nie udało mi się zafarbować własnych włosów na kolor a'la Amy Pond, to chociaż popatrzę sobie na pomarańczowe wnętrza.

6. Obrazek na zły dzień piece_of_glass; gwarantowany poprawiacz humoru - szkoda tylko, że obrazki są takie drogie, bo powiesiłabym je chętnie na całej ścianie w sypialni i wstawanie "lewą nogą" nie stanowiłoby już problemu.

7. Festiwal Dyni 2011 Bei; Bea co roku otwiera Festiwal Dyni fotorelacją z wizyt na dyniowych farmach, a ja się ślinię przed monitorem.

8. Filmy na Halloween 2011 (dla tych, którzy nie lubią się bać) Cedro; bardzo porządne i rzeczowe zestawienie filmów na Halloween dla ludzi takich jak ja, którzy za horrorami nie przepadają. Będę do tego wpisu wracać co roku w drugiej połowie października.

Ola Cholewa

Fangirl

Ola. Fangirl. Matka smokom. Żona pisarzowi. Lubi czytać, pisać i uczyć się nowych rzeczy. Uwielbia wielkie roboty.