Karnawał blogowy, grudzień 2011

by 1.1.12 6 komentarze

1. ZaFraapowana filmami (52) - "Immortals Fray; czyli najzabawniejsza recenzja bardzo złego filmu, jaką zdarzyło mi się czytać. A ja lubię wcześniejsze dokonania Singha...

2. Sailor Moon mrw; co ja tu będę dużo gadać, znowu piękny trip down the memory lane...

3. Recenzje: Igrzyska śmierci Aniołaka; czyli rzecz o rewolucji na sprzedaż. Ja, w przeciwieństwie do autorki recenzji, czekam na film z niecierpliwością.

4. Isn’t Life a Terrible Thing, Thank God? Cathrynne M. Valente, czyli relacja z wystawiania "Under Milk Wood" Dylana Thomasa na pewnej amerykańskiej wysepce. Bardzo sympatyczny wpis.

5. Sunshine carrie, czyli recenzja filmu SF, który nawet mi się podobał, ale nie dopatrzyłam się w nim jakiejś głębszej symboliki. A tu proszę! Jest jej podobno na tony - chyba będę musiała film zobaczyć raz jeszcze.

6. Reason number 58,962 why I will never understand America blamebrampton; o pewnej amerykańskiej tradycji świątecznej, która sprawia, że Edward Cullen obserwujący śpiącą Bellę Swan wydaje się być nieszkodliwym chłopcem. Polecam również kliknięcie na linki w komentarzach.

7. Clooney pije espresso czyli nie każdy cesarz musi się obawiać Id Marcowych zwierza, czyli bardzo porządna analiza fenomenu o nazwie George Clooney. Podobają mi się zwłaszcza wnioski końcowe.

8. #ponur nerdkyi; czyli o polskich i rosyjskich demotywatorach - analiza porównawcza. Radziłabym nic nie pić w trakcie lektury.

Rusty Angel

Fangirl

Ola. Fangirl. Matka smokom. Żona pisarzowi. Lubi czytać, pisać i uczyć się nowych rzeczy. Uwielbia wielkie roboty.