Karnawał blogowy, kwiecień 2012

by 1.5.12 9 komentarze
Byłam w kwietniu w słabej kondycji, więc choć wpisy arcyciekawe znalazłam, to mój do nich komentarz jest znikomy. Polecam ich lekturę.

1. Writer's Block: I'm Doing Science! carrie. Cudowny wpis, który w każdym obudzi geeka.

2. Library walk padmy, krótki wpis o ciekawej atrakcji turystycznej w Nowym Jorku.

3. Dlaczego mężczyźni nie rozumieją Wstydu? i-ry;czyli kolejny argument w dyskusji o "Wstydzie".

4. To lubię - muzyka (2) drakainy, bo ja co prawda stosunek do opery mam mniej więcej taki, jak Carolyn Knapp-Schappey, ale od czasu do czasu lubię sobie posłuchać.

5. Czytaj! Zobacz więcej – oficjalny spot. charliego bibliotekarza, analiza spotu mającego zachęcać do czytania (Urbański FTW!).

6. [A]sex a państwo. O Lewej ręce ciemności Ursuli K. Le Guin ursz_u_li; ciekawa recenzja jednej z moich ulubionych powieści.

7. Sprzątanie Toshogu dwóchkotów; strasznie lubię takie posty, bo tego człowiek się z żadnej książki o Japonii nie dowie.

8. Księżniczka Marsa – książka hihnttheadmina, czyli ciekawe porównanie książkowego oryginału przygód Johna Cartera z niedawną ekranizacją (polecam też inne notki z tej serii).

Przypominam też o naszym fanpejdżu na G+ (link w prawym bocznym panelu) - pojawiają się tam czasem krótkie posty o różnych ciekawych rzeczach. Zapraszamy do obserwowania.

Rusty Angel

Fangirl

Ola. Fangirl. Matka smokom. Żona pisarzowi. Lubi czytać, pisać i uczyć się nowych rzeczy. Uwielbia wielkie roboty.