Wyniki rozdawajki

by 16.5.12 6 komentarze
Wiem, że publikuję wyniki późno (nawet później niż samego posta z wynikami :D), ale środy są dniami, które spędzam poza domem i w internecie przebywam tylko późnym wieczorem. Na szczęście dzisiejszy dzień przyniósł mi tak wspaniałą wiadomość o jednym z moich ulubionych aktorów, że gdyby nie chwytające mnie choróbsko, z którym zamierzam walczyć za pomocą Gripexu, to chyba właśnie otwierałabym szampana - ale nie sadzę, by mieszanie leków z alkoholem było dobrym pomysłem. D:

Do rozdawajki zgłosiły się następujące osoby (uwaga na marginesie: tym razem uznawałam zgłoszenie bez dodania bloga do Obserwowanych, ale następnym razem będę przestrzegać zasad bardzo rygorystycznie):

1. Agna
2. Sadia
3. grendella
4. Caitri
5. cara
6. carrie

Na początku zamierzałam użyć potomka w roli maszyny losującej, ale ponieważ dziecko już spało, gdy wróciłam do domu, użyłam True Random Number Generator ze strony random.org.

Wylosowane numery to 4 i 2, czyli serdecznie gratuluję Caitri i Sadii. Zaraz wysyłam wam maile z dalszymi instrukcjami. Zapraszam też do uważnego obserwowania naszego bloga, bo mam w planach co najmniej jeszcze jedną rozdawajkę.

P.S. Po raz kolejny polecam obserwowanie naszego fanpejdźa: dziś np. news o dwóch tajemniczych filmach Marvel Studios.

Ola Cholewa

Fangirl

Ola. Fangirl. Matka smokom. Żona pisarzowi. Lubi czytać, pisać i uczyć się nowych rzeczy. Uwielbia wielkie roboty.