Karnawał blogowy, czerwiec 2012

by 1.7.12 13 komentarze
Myliłam się sądząc, że tym miesiącu nie uda mi się znaleźć dobrych wpisów z uwagi na sesję i wakacyjne rozleniwienie: w tym miesiącu karnawał jest wyjątkowo mocny.

1. Dwie arcyzabawne recenzje złego filmu "Królewna Śnieżka i łowca": Śnieżka palimpsestowa i źli pisarze" Aniołaka oraz Lustereczko powiedz przecie, jaki jest najgorszy film na świecie czyli zwierz i Owca znaczy Łowca zwierza popkulturalnego. Moja własna recenzja się pisze, ale chwilowo rozproszyła moją uwagę Flora Segunda.

2. Czołówka, która ma 50 lat hihnta, czyli bardzo ciekawa i najeżona informacjami notka o początkowych napisach do "Doctora Who". Dla prawdziwych fanów.

3. Człowiek, który stoi i mówi, czyli Adeenah o stand-upach Dylana Morana. Kocham Dylana Morana, OK? Wy też powinniście. A przynajmniej skecz o romantyzmie mężczyzn, bo ma zabójczą puentę.

4. Seks, Kosmos, Czarne Dziury, Pająki i Mesjasz, czyli w dwóch słowach Ziggy Stardust hihnta; gdy pisałam swój własny wpis o tym konkretnym wcieleniu Davida Bowiego, nie spodziewałam się zupełnie, że ktoś inny też się tym tematem zajmuje, i to lepiej ode mnie. Zdecydowanie polecam.

5. Prometheus Unbound: What The Movie Was Actually About cavalorn, czyli symbolika religijna "Prometheusa". Wpis ze spoilerami, pokazujący dosyć wyraźnie, że jest to film bardziej skomplikowany od "Incepcji", którego po prostu nie zrozumiałam. Poza tym nawiązania do "Doctora Who" są wszędzie. :D

6. Relacje międzyludzkie - poradnik Adeenah; jeśli ten wpis was nie zachęci do oglądania "Black Books", to zawsze możecie mnie odwiedzić, a ja posadzę was na kanapie, jak ostatnio Beryl i Mako i po prostu puszczę pierwszy odcinek (ten z Martinem Freemanem). Tylko muszę odzyskać DVD, które ode mnie pożyczyli...

7. Ponur - decydujące starcie Kii, czyli rosyjskich demotywatorów część druga. Z doświadczeń po poprzedniej części wiem, że lepiej nic nie pić przy czytaniu.

8. Ania z Szumiących Topoli - L.M. Montgomery lilybeth, czyli bardzo interesujący wpis o tym, jak wydawcy i tłumacze popełnili zbrodnie na książce.

Ola Cholewa

Fangirl

Ola. Fangirl. Matka smokom. Żona pisarzowi. Lubi czytać, pisać i uczyć się nowych rzeczy. Uwielbia wielkie roboty.