Karnawał blogowy, lipiec 2012

by 1.8.12 7 komentarze
W tym miesiącu wypadły moje wakacje, więc nie miałam zbyt wiele czasu na buszowanie po blogach. Na szczęście blogrolka jak zwykle dostarczyła contentu na wysokim poziomie.

1. The Hollow Crown, Part 1: Richard I autorstwa The Fashion Harbinger: nie pić podczas czytania. Szkotka ogląda sztukę o Anglikach.

2. Pokochaj hipstera czyli zwierz za dużo myśli i naprawdę stara się zrozumieć zwierza popkulturalnego; bardzo fajny wpis o tym, że hipsterzy są potrzebni. Bunt też.

3. Lepkość ciągutków Shadowa, czyli notka o cyklach powieściowych, które uzależniają.

4. Sztuka poruszania się Adeenah, czyli o środkach komunikacji w Wielkiej Brytanii. Bardzo pouczający wpis.

5. O tym, za co naprawdę kocham Sherlocka Holmesa Sherlockisty; o rany, ja chcę tak pisać.

6. Wielkość i nędza fantazji Tomasza Pindela, czyli spodobała mi się ta recenzja "Prometheusa", a dopiero potem spojrzałam, kto ja napisał i wszystko stało się jasne. :D

7. Kraina wiecznych czarów - Yellowstone autorstwa Logos Amicus, czyli prześliczny wpis o jednym z najsławniejszych parków narodowych na świecie.

8. Zabijać, albo i nie Misiaela, czyli bardzo ciekawy wpis o universum Marvela, które boryka się z problemem śmierci bohaterów.

Rusty Angel

Fangirl

Ola. Fangirl. Matka smokom. Żona pisarzowi. Lubi czytać, pisać i uczyć się nowych rzeczy. Uwielbia wielkie roboty.