Wizards vs Aliens i wyniki ankiety

by 17.9.12 6 komentarze
Ankieta się zakończyła (trochę nie wtedy, kiedy planowałam, ale już się przyzwyczaiłam, że wewnętrzny zegar mojego komputera działa inaczej niż zainstalowanych na nim programów, np. GG, więc to, że blogspot też operuje w innej strefie czasowej mnie zupełnie nie dziwi) i wygląda na to, że vox populi żąda od Cydy dokończenia wpisu o "Avengersach" (czy Cyda to czyta?) - mam nadzieję, że nastąpi to szybko, zanim umrzemy wszyscy ze starości. Ankietę usunę przy umieszczaniu kolejnego wpisu.

Żeby jednak nie było, że ja tu tylko marudzę i ogłaszam, chciałam się również pochwalić, że FGttG osiągnęło nową granicę (hmm, po polsku "new frontier" już nie brzmi tak ekscytująco, buu) 45 tysięcy odsłon. Dziękujemy!








W ramach prezentu, trailer do nowego, brytyjskiego serialu Russella T. Daviesa. W zamierzeniu jest to serial dla dzieci/młodzieży, który ma zastąpić "Przygody Sary Jane", ale OMG, są tam obcy i wilkołaki i czarodzieje i Hogwart (no dobra, może z Hogwartem przeginam, mundurki z tarczami Hogwartu nie czynią, ale cała reszta jest) i chyba będę to oglądać pasjami.



I na koniec, aktualizowałam stronę "O czym będziemy pisać" - już trochę zakurzona była. Mam też pytanie: czy ktoś miałby chęć z nami się spotkać w katowickiej Teorii dnia 13 października, tak na luzie, fanowsko? Termin nie jest przypadkowy, obie z Cydą obchodzimy wtedy urodzimy, ale nie żądamy hołdów i prezentów, tylko chcemy miło spędzić razem czas w wesołym towarzystwie.

Edit by Cyda: będzie tort, prawdopodobnie avengersowy.

Ola Cholewa

Fangirl

Ola. Fangirl. Matka smokom. Żona pisarzowi. Lubi czytać, pisać i uczyć się nowych rzeczy. Uwielbia wielkie roboty.