Karnawał blogowy, listopad 2012

by 30.11.12 9 komentarze
W tym miesiącu mało włóczyłam się po blogach, więc głównie polecam ciekawe wpisy z blogrolki.

1. Craig, Daniel Craig (Bond, Bond, Bond) hihnta; mam ochotę napisać "IN YOUR FACE" do wszystkich malkontentów, którzy narzekają na nowe Bondy i Daniela Craiga i zalinkować im ten wpis. Brawo dla autora!

2. Biblioteka (również) jako miejsce zdobywania doświadczeń seksualnych the_book; lubię Irvinga, a ta recenzja bardzo mnie zainteresowała. Dopisuję książkę do listy "CHCĘ TO".

3. E-book to nasza przyszłość? Joanny "Jod" Jodlewskiej; czyli kolejny głos w dyskusji, tym razem za przejściem na czytniki e-booków.

4. The Beatles, Sherlock, HELP! Sherlockisty, czyli genialny pomysł na sherlockowo-beatlesowy musical. Mój nowy ulubiony wpis na świecie!

5. Keep Calm and... pamiętaj skąd to się wzięło. Adeenah; mam wrażenie, że z taką zakładką jak na pierwszym obrazku zdecydowanie szybciej zabrałabym się za czytanie "Blackoutu" Connie Willis. :D Notka zaś traktuje o popularnym w sieci zjawisku plakatów z "Keep Calm and...".

Ola Cholewa

Fangirl

Ola. Fangirl. Matka smokom. Żona pisarzowi. Lubi czytać, pisać i uczyć się nowych rzeczy. Uwielbia wielkie roboty.