Lets' Have A Kiki

by 5.12.12 8 komentarze
Wypadłam z obiegu. I nie chodzi tylko o ten miesiąc.

Zdałam sobie sprawę z tego dziś, jakiś kwadrans temu, gdy nadrabiałam na YT zaległości w Glee. Bez obaw, nie wciągnęłam się znowu, oglądam po prostu trzyminutowe Glee-capy odcinków i po streszczeniu "Dynamic Duets" wiem, że już do tego serialu na pewno nie wrócę. Ale trafiają się też interesujące rzeczy, np. Sarah Jessica Parker, Lea Michele i Chris Colfer śpiewający jakiś fajny mash-up.

Zawsze jednak warto wysłuchać oryginału. 

I tu właśnie pojawia się ostateczny dowód na moje wypadnięcie z obiegu. Udało mi się jakimś cudem przegapić cały album Scissor Sisters. Nie pytajcie, jak to zrobiłam. W kwietniu oczywiście kolega przysłał mi linka do "Only the Horses", wszyscy wiedzą, że to jeden z moich ulubionych zespołów, ale ukazania się całego albumu nie zarejestrowałam. A mamy grudzień! Aż się wstydzę!

W ramach nadrabiania zaległości wklejam video. Mnie Ana Matronic i Jake Shears zawsze poprawiają humor.




Rusty Angel

Fangirl

Ola. Fangirl. Matka smokom. Żona pisarzowi. Lubi czytać, pisać i uczyć się nowych rzeczy. Uwielbia wielkie roboty.