Karnawał blogowy, styczeń 2013

by 31.1.13 3 komentarze
Wiedziałam, przeczuwałam szóstym zmysłem blogowym, że jak zacznę karnawał publikować w ostatnim dniu danego miesiąca zamiast w pierwszym następnego, to w końcu trafię na wpis, który powinien był pojawić się w zestawieniu za miesiąc poprzedni. Nastąpiło to zdecydowanie wcześniej niż się spodziewałam.

Szczęśliwego roku Węża!
1. Achtung spoiler! Ziuty; czyli notatki na marginesie tego, czy da się zaspoilerować film nakręcony na podstawie książki opublikowanej w 1937 roku (IMHO się da, młodym ludziom zwłaszcza; poza tym Jackson mnóstwo dopisał, sporo ekstrapolował na podstawie pojedynczych zdań oryginalnego tekstu, niektórych "zapomniał" uśmiercić - uznaję jednak za argumentacją Ninedin konieczność Azoga w fabule).

2. Sklepy cynamonowych zombie Michia; traktuję ten wpis jako dobry omen na rok 2013.

3. Doktor i Śmierć (Doctor Who, Rose) Sucharka: tak naprawdę polecam cały, nowoodkryty przeze mnie blog, ale ten wpis jest na razie moim ulubionym.

4. Doctor Who Classic Series - co to jest i z czym to się je? Adeeny: zabawne wprowadzenie do klasycznych serii "Doctora Who" - oczywiście jak już skończycie oglądać bieżące, od 2005 roku.

5. Królowa Matka recenzuje Przebój :) Anutka a.k.a. Królowej Matki; natrafiłam na ten blog zupełnym przypadkiem, spodoba mi się prześmiewczy styl autorki, ale recenzja "50 Shades of Grey" prawie rozwaliła mi przeponę.

6. Essence - LE Oz the Great and Powerful (zapowiedź) Shopping Monster; a tutaj coś z zupełnie innej beczki, czyli bloga "szopingowego" specjalizującego się w kosmetykach. Ale jednocześnie nawiązanie do popkultury jest, zaraz obok przykładu, jak zmarnować potencjał. Otóż Oz był w naszym świecie komiwojażerem. Wystarczyło to połączyć z estetyką reklam z początku wieku XX i powstałby hit na miarę opakowań Benefitu. A tak wyszło jak zwykle. Ciekawie wygląda jedynie rozświetlacz w pudrze, a już eyelinery są w kolorystyce Hulka.

7. Upadek szkoły Marcina; pracuję w szkole, dlatego wpis bawi mnie niezmiernie. Tylko ostatnie zdanie smuci.

Rusty Angel

Fangirl

Ola. Fangirl. Matka smokom. Żona pisarzowi. Lubi czytać, pisać i uczyć się nowych rzeczy. Uwielbia wielkie roboty.