Karnawał blogowy, kwiecień 2013

by 30.4.13 10 komentarze
W tym miesiącu brakowało mi czasu i chęci do blogowania. Nie wiem, czy to jakiś poważniejszy trend. Się zobaczy w przyszłym miesiącu, ale, jak stwierdził Quentin, niepisanie jest uzależniające.

1. Niegrzeczni giganci Marcina, czyli zestawienie reklam z małżeństwami jednopłciowymi (co w 2/3 wypadków jest spoilerem, ups). Autor zastanawia się, kiedy polscy politycy i inne postaci życia publicznego dogonią producentów Kindle'a, Microsoft Outlooka czy Renault Twingo.

2. Sroki najlepiej łapać za złoto? Alethei: bardzo obszerny wpis analizujący trend okład powieści erotycznych dla kobiet w odniesieniu do harlekinów, ilustrowany seriami niefortunnych okładek romansideł. Polecam przyjrzeć się zwłaszcza trendowi historycznemu pt. "jestem bez głowy".

3. Feeding Hannibal Janice Poon: trochę oszukuję, bo polecam cały blog stylistki jedzenia, która pracuje przy serialu "Hannibal". Strasznie mi się ten tytuł podoba, choć nie widziałam nic ponad pilota (na razie), a fanką merchandisingu do tej pory nie byłam. W każdym bądź razie blog ma fajne zdjęcia i przepisy.

Rusty Angel

Fangirl

Ola. Fangirl. Matka smokom. Żona pisarzowi. Lubi czytać, pisać i uczyć się nowych rzeczy. Uwielbia wielkie roboty.