Teen Wolf 3x17 Silverfinger

by 4.2.14 25 komentarze
Nie wypiłam jeszcze kawy, a już z poświęceniem oglądam kolejny odcinek. Pewnie nie załapię połowy twistów, nie zrozumiem większości dialogów i nie zauważę ważnych szczegółów, które mogą wpłynąć (i pewnie to zrobią) na rozwój fabuły. Oh well. Po to mam bloga, by nie musieć cierpieć sama. :P

SPOILERS

Hello, pretty.

No nie mówiłam, się od razu nie zorientowałam, że to był papa Argent w młodości! (Może jednak wypiję najpierw tę kawę?) Swoją drogą, jakie to miłe, Allison opatruje papcia, jej soon-to-be chłopak siedzi obok i dopowiada szczegóły, a na przeciwko, po drugiej stronie biurka siedzi lokalny alpha, przypadkiem zupełnym były chłopak córki papy Argenta i wszyscy zachowują się cywilizowanie, że nie wspomnę o tym, że DZIELĄ SIĘ INFORMACJAMI!!! Ja chyba inny serial oglądam...

Panie alpha, pan naciąga fakty. Allison zdecydowanie nie jest 'yeah', że o Stilesie nie wspomnę, no i jest jeszcze Danny, który nie wie zupełnie nic na temat tego, co się dzieje w Beacon Hills.

I VOLUNTEER!
Myślę, że Derek jest trochę zazdrosny teraz, bo jak Scott zmienia się w alphę i rosną mu bokobrody, to nie wykorzystują do tego całych jego brwi i przy oczkach zostają mu kępki włosia.

Za długa ta scena, mam ochotę przewijać. Fun fact: w pierwszym sezonie przewijałam sceny romantyczne z Allison i Scottem. Serio, serio, wiem, że to ważna część serialu, ale ja zaczynam usypiać, jak tylko włączają nastrojową muzykę *zieeew*.

Za to koffam osobę, która do sceny  jazdy trzema motocyklami dobrała track z 8-bitowym samplem!

Aaa, alpha ma dwa cienie, przyszło Vashta Nerada i wszystkich zeżre (sorry, geek jokes are the best jokes).

Niesamowite, Stiles się dziwi, że ktoś umył tablicę. W szkole. Przygotowując ją na nowy dzień. Z drugiej strony, skoro tak brakuje im nauczycieli, to może brakuje też woźnych. Czy ktoś widział kiedyś w tej szkole woźnego? (Ale tak w'ogle to biedny Stiles, ajajaj!)

Papa Argent ma prioytety, trzeba znaleźć Japończyka ze srebrnym placem, Allison i Isaac nie idą do szkoły. Tak trzymać, po co komu edukacja, oboje zawsze mogą zatrudnić się w cyrku.

Wiecie, co mi się strasznie podoba? Papa McCall jest bucem, nie da się ukryć, ale nie jest głupim bucem.

Ramionko! Aaaa! I feelsy.

Mroczki mogłyby za Scottem pobiec, prawda? Widziałam coś takiego na początku drugiego sezonu.

On ma brwi!
Dear god in heaven, ktoś tu chce przyprawić fanów o zbiorowy zawał serca, ubierając Daniela Sharmana w garnitur. Czy tu jest gorąco czy to tylko ja? Ooo, nie tylko ja, również Allison. :P Ciekawe, czy papa Argent patrzył posępnie z boku ostrząc nóż?

Raaanyyy, trzecia romantyczna w tonie scena, niech mnie ktoś zastrzeli albo wróćmy do Isaaca liczącego pieniążki, wszystkie pieniążki, ręcznie, liżąc od czasu do czasu paluszek, tylko nie te tortury.

Myślałam, że Kira zna się na researchu, ale to jest książka z ilustracjami i dużym drukiem. DLA DZIECI.

Pan z wilkołaczym manicure'm powinien podkładać głos jakiemuś Transformerowi...

OK, wycofuję się z tego, że papa McCall jest mądry. Może Derek mógłby Scotta adoptować, jeśli oryginalny tatuś sie nie wykuruje z pchnięcia kataną w lewe płuco.

Speaking of which, DEREK!

Ważne pytanie: czy Mroczki, nie będąc już alphami, mogą nadal łączyć się w jednego big bad wolfa?

Um, i czy mountain ash nie powinien być tylko na wilkołaki? Bezsęsu. Chyba że to popiół z ostrokrzewu. Swoją drogą, ładny apdejt onich.

Och, Derek, once a stalker, always a stalker, Mroczki mogłyby się sporo od ciebie nauczyć. :D

Okay, zaczynam być fanką onich. Znaczy się zabijają, ranią i w'ogle, ale mają system znakowania istot nadnaturalnych. Bardzo rozsądne zachowanie jak na demony.

Jeśli nogitsune żywi się bólem i cierpieniem, to nie mogło tu przyleźć dwa sezony wcześniej i zamieszkać z Derekiem? Serio, i lis byłby syty, i wilk cały.

Brak tylko maniakalnego uśmieszku.
Swoją drogą, Derek podnosi poprzeczkę wszystkim betom w tym stadzie. Chyba chce awansować na second-in-command.

Aaaa, wreszcie chwytam, dlaczego nie ma sterekowych scen w tej części sezonu. Jaka ja głupia jestem!

Ale mwahahahaha, domyśliłam się tego!

P.S. Also, this.

Ola Cholewa

Fangirl

Ola. Fangirl. Matka smokom. Żona pisarzowi. Lubi czytać, pisać i uczyć się nowych rzeczy. Uwielbia wielkie roboty.