Eintopf #2

by 17.3.14 21 komentarze
Mówiłam, że nie wiem, czy będzie kolejny eintopf, ale będzie, jest właściwie, bo znalazłam dwa fantastyczne wpisy, które warto promować. A potem już poszło z górki.



1. Po pierwsze więc, Seji skomentował reklamę Pyrkonu i Q-Workshop. I to skomentował słusznie i merytorycznie. Jeśli zamierzacie przeczytać tylko jeden komentarz do całej afery, a jest mnóstwo, to niech to będzie ten. 

2. Jeśli się długo marudzi blogerom nad uchem, to oni w końcu piszą obiecane teksty, wiedzieliście o tym? W każdym bądź razie Klaudia skończyła opus magnum o dodatkach do "Hobbita", które ja uwielbiam oglądać, bo niesamowicie poprawiają mi humor. Dziękuję za tę cudowną, dedykowaną notkę, teraz czekam na tę o P.L. Travers. :P

3. Nie byłby to dobry eintopf bez chociaż jednego filmiku, prawda? Ten jakaś dobra dusza zostawiła pod dzisiejszym wpisem zwierz; na własne potrzeby nazywam go alternatywnym openingiem to "The Fall" (chodzi mi o film z Lee Pacem, a nie serial z Gillian Anderson). Jak widać, da się zrobić zabawny i ładny spot reklamujący konwent w Polsce:



4.Teraz uwaga, będę linkować do Segritty, w dodatku do notki napisanej ewidentnie dla podbicia statystyk: o bohaterkach komiksów erotycznych. Mimo to tekst jest przyzwoity merytorycznie i przede wszystkim w żadnym momencie nie ocierający się o jakąkolwiek ocenę. Kudos.

5. Dziś do prawda dzień świętego Patryka, ale chciałam zareklamować świetną inicjatywę BBC, promującą walijskiego poetę i pisarza Dylana Thomasa: którego uwielbiam. Polecam zwłaszcza filmik, gdzie walijscy aktorzy czytają najsłynniejszy wiersz Thomasa.

6. A wiecie, że "The Maze Runner" ma dziś oficjalną premierę zwiastuna? Khem.


7. Pewnie wszyscy zainteresowani już wiedzą, ale w wakacje będzie premiera nowej "Sailor Moon". Na oficjalnej stronie pojawił się pierwszy art. Dla mnie SM to kawał życia i na pewno będę anime oglądać.

8. Na koniec trochę starszy wpis: Wiedźmy o "Person of Interest, bo ostatnio namiętnie oglądamy i serdecznie namawiamy wszystkich znajomych do tego samego, bo warto.

Rusty Angel

Fangirl

Ola. Fangirl. Matka smokom. Żona pisarzowi. Lubi czytać, pisać i uczyć się nowych rzeczy. Uwielbia wielkie roboty.