Teen Wolf 4x01 Dark Moon

by 24.6.14 24 komentarze
 "Teen Wolf" wrócił. I jest bardzo fanfikowy.

Pod wcięciem oczywiście SPOILERY.



Oooo, jaki rozmach, zbudowali całe playa! Albo użyli jakiegoż z innej produkcji, ale wolę tę pierwszą wersję.

Petycja, by Holland Roden już zawsze wszystkie swoje kwestie miała po hiszpańsku...

Role się odwróciły...
Moment, całe te budowanie napięcia tylko po to, by była dyskoteka? W Meksyku? Czyżby Derek się przeprowadził za granicę z powodu byłej i założył klub nocny, bo i tak wszyscy mu w domu robią przyjęcia, więc równie dobrze może na tym zacząć zarabiać.

O, meksykańska szalona starsza pani wróciła!

Rany, ja żartowałam z tym Derekiem...

Owszem, ja też się zastanawiam, skąd Stiles wziął tę kasę, ale bardziej jestem rozbawiona tym, żę Stiles właśnie usiłuje kupić Dereka. Był już taki fanfik?

O mamo, wejście Malii, nie mogę! Such dramatic, wow! (Właściwie to kojot może być piesełem, prawda?)

Nowe napisy, muszę się przyzwyczaić. Zwłaszcza do kaktusa.

Light nunchako zamiast light sabre, George Lucas właśnie sobie pluje w brodę, że nie wpadł na to pierwszy. Ale ogólnie sceny walki nadal słabiutkie.  I ktoś piszący muzykę ma zapędy do tworzenia OST do wielkoekranowych filmów akcji.

Yep, Malia to zdecydowanie pieseł.


Ooo, Calaveros mają krzesła po doktorze House'ie!

...mam okropne przebitki na "Rango"...

Kto mi, na ochotnika, wytłumaczy sens torturowania Scotta, skoro Araya najwyraźniej wie, że Dereka porwała Kate Argent?

Głęboko w podziemnych tunelach Szeloba trzyma swoje ofiary. Sparaliżowane jadem wielkiej pajęczycy zapadają w śpiączkę, by być soczystymi przekąskami na czas większego apetytu potwora. Oto młody wilkołak, Derek Hale. Wygląda, jakby spał, ale tak naprawdę jest następnym posiłkiem
Szeloby.

Drodzy widzowie, oto sezon pierwszy, streszczony w ciągu minuty.

Czy już wspominałam, że strasznie lubię Kirę?

OK, funny story, jak byłam mała, to miałam grę na Commodore, która się nazywała "Zorro" i był w niej taki kościół. Miała też buga i nie dało się jej przejść.

Jaguarołactwo nie brzmi zbyt dobrze, muszę wymyślić coś innego.

Wzgórza mają oczy!!!

Scott najwyraźniej nie wie, na czym polega najemnictwo. Czyżby tego słowa się nie zdążył nauczyć?

O, bromance Lydii i Stilesa, me gusta, że tak z hiszpańska zapodam.

Zaczynam też lubić pieseła. Wiecie, jak kaczuszki wykluwające się z jajka pierwszą widzianą istotę uznają za matkę, tak Malia ma tak ze Stilesem.

Co"Oh my god", Scott? Derek, czy on jest w ciąży???

Da faq? Gdzie jest Hoechlin? Oddawać Hoechlina?

40k za nastoletniego.
Z drugiej strony, jeśli Derek ma być nastolatkiem, by poradzić sobie z traumą związana ze spaleniem żywcem swojej rodziny, to ja jestem za.

Rusty Angel

Fangirl

Ola. Fangirl. Matka smokom. Żona pisarzowi. Lubi czytać, pisać i uczyć się nowych rzeczy. Uwielbia wielkie roboty.