It's alive - czyli Liebster Award wróciło

by 17.11.14 12 komentarze
Nominowały mnie dziewczyny z Książek mojej siostry, a im się nie odmawia.

1. Gdybyś wybrał(a) się na bal kostiumowy, w jakiej epoce historycznej szukał(a)byś inspiracji?

O, łatwiutkie pytanie. W latach 80-tych XX wieku. Dokładnie rzecz biorąc przyjrzałabym się uważnie sukni Jennifer Connely z "Labiryntu" i spróbowała zmusić kogoś do stworzenia mi wersji "20 lat później".

2. Masz słabość do......

Nawiązań intertekstualnych. Serio, dajcie mi serial czy książkę czy film z nawiązaniami, a prawie na pewno mi się spodoba.

3. Gdybyś był(a) potworem, jaki to byłby potwór?

Antyspołeczny. Ale puchaty.

4. Twój ulubiony czarny charakter?

W sensie jeden mam wybrać? Oszalałyście? Na ścianie w dużym pokoju wiszą ogromne plakaty z obcym, dalekiem i Darthem Vaderem. No ale jak muszę, to mam sporą słabość do bad boyów z MCU: Lokiego i Bucky'ego Barnesa.

5. Czekolada czy papryczka chilli?

Both, Both are good, szczególnie jeśli to gorzka czekolada Lindta.

6. Herbatka u królowej angielskiej czy lunch z prezydentem USA?

Jeśli chodzi o setting, to zdecydowanie herbatka, ale jeśli chodzi o uczestnika - to zdecydowanie lunch.

7. Jakbyś nazwał(a) odkrytą przez siebie gwiazdę?

Prawdopodobnie nie umiałabym się zdecydować na żadną nazwę - to wielka odpowiedzialność.

8. Gdybyś miał(a) jedną godzinę w ciągu doby więcej, na co byś ją poświęcił(a)?

Na sen.

9. Otaczają cię zombie, nie masz żadnej broni, co robisz?

To, co Dziesiąty Doktor - biegnę.

10. Gdybyś musiał(a) wybierać, zrezygnował(a)byś ze wzroku czy słuchu?

Ze słuchu. Prawdopodobnie zrezygnowałabym też ze słuchu, gdyby do wyboru był słuch i smak.

11. Blogujesz, bo ......................

Ostatnio to chyba już z rozpędu.

Ola Cholewa

Fangirl

Ola. Fangirl. Matka smokom. Żona pisarzowi. Lubi czytać, pisać i uczyć się nowych rzeczy. Uwielbia wielkie roboty.