Teen Wolf 5x01 Creatures of the Night

by 4.7.15 0 komentarze
Dla tych z was, którzy są nowi na FGttG, dwa słowa wyjaśnienia: zaczął się piąty sezon "Teen Wolfa", w związku z tych ja zaczynam produkować recapy. Są ludzie, którzy je czytają bez oglądania serialu, co podziwiam, bo to nie są pełnoprawne wpisy, zresztą nigdy jako takie nie były pomyślane. To raczej zapisywanie tego, co mi się w trakcie oglądania pojawia w głowie. I właśnie dziś zaczynamy tą szaleńczą jazdę na nowo. Z góry przepraszam, pewnie nie tego oczekiwaliście.

Choreografia walk nadal jest okropna.

SPOILERY

Jeszcze nie zaczęłam oglądać, ale mam nadzieję, że tytuł to nawiązanie do "Rocky Horror Show".

Sniff, właśnie sobie przypomniałam, oglądając streszczenie sezonu czwartego (srsly, po co mi streszczenie, panie Davis, obawiasz się pan, że sezon poprzedni był takim bałaganem, że nic nie pamiętam?), że Dereka już nie będzie. Sniff.

O rany, jakie złe krukowe CGI...

Moment, jednak streszczenie było mi potrzebne, co Lydia robi w Eichen House?

Ugh, wiele przeżyłam z "Teen Wolfem", ale fobia na punkcie igieł i pielęgniarz z rape vibes to chyba jednak trochę zbyt wiele jak na mnie. Ugh.

No proszę, widzę, że Lydia brała lekcje samoobrony od samej Natashy Romanov.

Hadouken!

(Trochę się czuję, jakbym nagle zaczęła oglądać "Dragon Ball Z".)

Dylan Sprayberry ma strasznie fajną sekwencję w openingu (w'ogle yay, opening!)

Noga ze mnie, nie fanka, nawet nie wiedziałam, że matka Poseya zmarła.

Susza w Kalifornii.
Stiles już planuje im życie studenckie. Pack mom Stiles, jakie to fanfikowe, aww!

Strasznie dużo nowych nazwisk się pojawia w napisach (i nawet niektóre stare), ale ja chcę z powrotem Dereka! Derek, wróć!*

Uuu, bondage nieletnich, no proszę. Co oni zrobią z biednym Liamem, jak pójdą na studia? Mam nadzieję, że "Teen Wolf " się skończy, zanim dojdą do pomysłów, które zabiły "Glee".

Scott jest dupa, a nie wilkołak, żeby nie wyczuć krwi od Liama.

(Heh, Tyler Posey został współproducentem serialu.)

Szeryf jak zwykle wymiata. A biedny Parrish nie zdaje sobie sprawy z tego, że szeryf go chroni. Najwyraźniej musi, bo Parrish schodzi do piwnicy. Nigdy nie schodzi się do piwnicy w opuszczonych domach. Wezwij wsparcie, no!

The fuck? Błękitne elektryczne anioły opętały wilkołaka? Tylko w "Teen Wolfie". (Ale efekt z niebieskimi pazurkami świetny.)

Aww, Scott jest świetnym ojcem Liama. I jednak poczuł krew.

Hm, od trzęsienia ziemi to należało zacząć ten odcinek. Tylko skąd te trzęsienie ziemi?

I need to know what Parrish is now.

Srsly, Dziki Gon? Ja rozumiem, że Wiedźmin jest popularny, ale bez przesady, można było poszukać innych inspiracji. Pfftt.

Założę się, że Jeff Davis chciał napisać scenę pocałunku w deszczu od pierwszego sezonu, ale jakoś nigdy się nie składało. Aż do teraz. Więc od razu wepchnął dwie, bo nie wiadomo, kiedy taka okazja się powtórzy. W końcu w Kalifornii susza.

Biedny Stiles i jego stany nerwowe.

Matki tak mają.
Oh dear god, miecz w pasku! Słyszałam o mieczach w kamieniu, ale miecz w pasku?

...piąty sezon, choreografia walk nadal ssie...

Who the fuck is Theo? I rany, dajcie mi kogoś mniej wymoczkowatego.

Scott i Stiles adoptują kolejne wilcze dziecko. Serio, oni są gorsi niż Ross Poldark pod tym względem.

OK, więc do tej pory nie byłam zachwycona odcinkiem, ale gdy Stiles zobaczył na półce inicjały D.H., zrobiło mi się tak smutno i ciepło koło serduszka jednocześnie. Dalej będę oglądać ten serial, sniff. (Sterek shipper for life.)

(A tak bardziej serio, czy nikt tej szkoły nie pilnuje?)

Eee, Alison nie jest na ostatnim roku, Scott, let it go. Let her go.

A Malia nie czuje się Hale'ówną?

A ten następny senior w kolejce to chyba kilka razy nie zdał, sądząc z wyglądu...

Jezusie Maryjo, inwazja steampunkowych Cybermenów na Beacon Hills! No tego jeszcze nie było.

Mają opóźnienia, będą próbować je nadrobić.
No dobra, to, co dzieje się z Lydią w Eichen House daje jakąś nadzieję na to, że sezon piąty jest zaplanowany, a nie będzie tylko zbieraniną motywów. That being said, nie jestem fanką poddawania Lydii coraz to nowym torturom.

Odcinek drugi obejrzę, err, wkrótce. Z gifów wnioskuję, że będzie w nim sporo humoru. Stay tuned.


*Jak Lassie, wróć! :P

Rusty Angel

Fangirl

Ola. Fangirl. Matka smokom. Żona pisarzowi. Lubi czytać, pisać i uczyć się nowych rzeczy. Uwielbia wielkie roboty.