Teen Wolf 5x03 Dreamcatchers

by 27.7.15 0 komentarze
Powodowana wyrzutami sumienia, że tak mało contentu ostatnio produkuję na blogu, postanowiłam obejrzeć jeszcze jeden odcinek TW przed urlopem. Jakoś mnie zupełnie do tego sezonu nie ciągnie: fajnie sie ogląda, ale nie mam ochoty włączyć kolejnego odcinka. Ktoś jeszcze tak ma?

Może dla ciebie, Mason, bo ty tu jesteś nowy.
SPOILERY

Oj, papo Stilinski, przecież Scott tez jest twoim synkiem, tak naprawdę masz ich dwóch, tak jak Melissa zresztą.

Yeah, i dlatego właśnie dzieci nie powinny przychodzić do miejsca pracy rodziców. Zwłaszcza takie dzieci jak Stiles, do pracy takiej jak ma szeryf. To się źle skończy, Donovanowi źle z oczków patrzy.

Aww, i Scott rzucający się do obrony Stilesa i szeryfa!

Dopiero zaczynamy odcinek, ale już jest najgorzej nakręcona scena: ta, gdzie strażnik ma atak serca za kółkiem. Srsly. Okropna.

Mam nadzieję, że ten sezon nie skończy się śmiercią Jeepa. Koffam Jeepa.

Fajne przejście między zabawną w sumie scena nauki jazdy a przeczuciami Lydii. Ale nie mogę przejść do porządku dziennego nad tym, jak Beacon Hills się rozrasta.

Hm, a może zamiast weterynarzem Scott powinien zostać policjantem? W Beacon Hills na pewno mają jednostkę K9.

Serio, czy to salto było potrzebne?

LOL, mina Masona. Gdybym ja była na jego Miejscu, wyglądałabym tak samo.

Z drugiej strony mało co jak ta scena narady przed szkołą pokazało mi, jak bardzo bohaterowie zmienili się od pierwszego sezonu. Teraz już nie ma histerii, wahania, to te młode wilki (i lisy) (i kojoty) i (i banshee) rządzą tym miastem.

Ha, Parrish, też sądzi, że jednostka K9 by się przydała.

Lubię klona Michelle Rodriguez, ale mam wrażenie, że już ją gdzieś kiedyś widziałam. Ale IMDB twierdzi, że nie, huh. I najs, panna czymś jest, ha!

Mason odkrył chyba raj na ziemi. I yay, lacrosse! 

Malia, never change.

"I think you gonna need a bigger blade", hi hi. I mina Deatona.

Więc pan buc wilkołak z innej drużyny ma siostrę i rodzina mu spłonęła. Brzmi jakby trochę znajomo. Czy Satomi nie mogła adpotować Hale'ów?

Lacrose i półnagi młody mężczyzna. Oto TW, jaki znam i kocham

Pretty sure kręgosłup nie powinien się tak zachowywać...

Hm, czyżby Tracy była kanimą? Ma żółte oczka.

Ha! Bingo!

Right, Mason jest dziwny. Nie ma normalnych reakcji.

Buahaha, fandom (a ja z nim) ma właśnie utarte nosy. Mama Lydii i tata Stilesa.

Um, czemu ta policjantka nie krzyczała, że się nie umie ruszyć?

No dobra, kilka rzeczy. Po pierwsze, biodrówki wymyślono po to, by mógł żeńskim kanimom wystawać ogonek (BTW, Jackson biegał golusieński). Po drugie, ten czerwony lis wokół Kiry is a no no. Serio, ten efekt należt porzucić szybko i pogrzebać w jakiejś dziurze koło mostku, ale tak porządnie, żeby nie wygrzebał się z ziemi. po trzecie, kiedy ci steampunkowi cosplayerzy zdążyli zakopać i Tracy, i Donovana, i jak oni wyleźli z ziemi bez śladu na ubraniach?

Weird.

Um, mam nadzieję, że Kira zadzwoniła po pogotowie.

Uuu, girl fight! Bez miecza znaczy się.

Ale skąd cosplayerzy wzięli się w piwnicy posterunku???

(Taki trochę chaotyczny ten odcinek, nie?)

Rusty Angel

Fangirl

Ola. Fangirl. Matka smokom. Żona pisarzowi. Lubi czytać, pisać i uczyć się nowych rzeczy. Uwielbia wielkie roboty.