Wyzwanie czytelnicze 2016

by 18.9.16 0 komentarze
No bo co to za jesień bez wyzwania czytelniczego na moim, choćby nie wiem jak zapuszczonym blogu. :P




W tym roku proponuję zmierzenie się z twórczością jednej z moich ukochanych autorek SF, Ursuli Le Guin. Ponieważ jednak jej dorobek jest spory, a ja chciałabym potraktować temat przekrojowo, pomyślałam sobie, że warto by zmienić zasady gry.

Wyzwanie wymagać będzie przeczytania co miesiąc, przez pół roku, jednej powieści ze świata Ekumeny. Szczegółowy plan czytelniczy, oparty na zbiorczym wydaniu "Sześciu światów Hain" wydawnictwa Prószyński i S-ka, przedstawia się następująco:
  • październik - "Świat Rocannona"
  • listopad - "Planeta wygnania"
  • grudzień - "Miasto złudzeń"
  • styczeń - "Lewa ręka ciemności"
  • luty - "Słowo 'las' znaczy 'świat'"
  • marzec - "Wydziedziczeni"

Sporo tych stron (prawie 1000), a jeszcze fajnie by było, gdyby na temat każdej powieści na blogu pojawiły się notka. Ja zamierzam dać z siebie wszystko, a ostatnio z czytaniem u mnie słabiutko, bowiem Le Guin jest dla mnie wzorcem z Sevres, jeśli chodzi o fantastykę zaangażowaną.

Mam nadzieję, że dołączycie do mnie i weźmiecie udział w wyzwaniu. Jak zwykle zasady są luźne.
Tutaj znajdziecie przykładowe grafiki do umieszczenia na blogu, zachęcam do tworzenia własnych.

I dajcie znać w komentarzach, czy temat wam się podoba.

Ola Cholewa

Fangirl

Ola. Fangirl. Matka smokom. Żona pisarzowi. Lubi czytać, pisać i uczyć się nowych rzeczy. Uwielbia wielkie roboty.