Idę do kina w 2017

by 26.4.17 0 komentarze
Do kina chodzę rzadko, zwłaszcza ostatnio, ale gdy tylko zaczynają się wakacje, ja zmieniam się w kinomaniaka. Dlaczego? Bo moim ulubionym gatunkiem jest film przygodowy.

It's been 84... no, wait... 10 years. LAND AHEAD!

W tym roku wakacje (i jesień) zapowiadają się wyjątkowo smakowicie. Pod wcięciem znajdziecie listę filmów, na które najbardziej czekam, ze zwiastunami i polskimi datami premier (do zapisania w kalendarzach :D).

Guardians of the Galaxy vol. 2
5 maja

Jeśli nawet film będzie takie sobie, to muzyka na pewno będzie wymiatać. Plus jest Gróociątko.


Pirates of the Carribean 5
26 maja

PotC to moja ulubiona przygodowa franczyza. Czy opowiadałam wam, jak na drugą część poszłam 9 razy w ciągu dwóch tygodni? Absolutnie nic nie jest w stanie mnie w tych filmach zawieść.


Wonder Woman
2 czerwca

Jest kobieta, jest okejka. Plus Chris Pine w kostiumie. Mrau.

Mumia
9 czerwca

Mysza mówi, że to reboot "Mumii" Sommersa (której były trzy części, z George'm prosto z drzewa). Oookaaay, coraz nowsze rzeczy się rebootuje, aleja idę na Boutellę. (BTW, Mumia to moja druga ulubiona franczyza, rok 2017 wymiata! Jeszcze mi tylko Hobbita brak!)

Auta 3
15 czerwca

Jeśli myślicie, że pójdę na ten film do kina z powodu dzieci, to częściowo macie rację - ale ja też "Auta" bardzo lubię. Zwłaszcza w polskim dubbingu.

Król Artur: Legenda Miecza
16 czerwca

Lubię też filmy Guya Ritchiego, a ten zapowiada się znakomicie.



Transformers 5: Ostatni rycerz
23 czerwca

Transformers to nie jest moja ulubiona franczyza, ale zanim zostałam fanką komiksów o wielkich robotach, byłam fanką Bayhemu. I to mi zostało. Ten film będzie głupi, nie wiem, jak wielkie długi ma Hopkins, że w tym zagrał, ale ja i tak będę się znakomicie w kinie bawić.


Kingsman: Golden Circle
22 września

Pomarańczowa marynarka Eggsy'ego. WANT.


Thor 3: Ragnarok
25 października

Ten zwiastun trzeba oglądać z głośnikami na full. Serio, najlepszy zwiastun od czasu "Iron Mana 1". Albo "Strażników galaktyki".


Liga sprawiedliwości
17 listopada

Nie wiem, co tu się dzieje, ale jestem tym trailerem zachwycona. DC chyba wreszcie odpuściło mhrok.


Dodatkowo pójdę do kina na "Morderstwo w Orient Expressie" (ta obsada!) i "Poczucie kresu" (bo uwielbiam tę książkę, a poza tym - ta obsada!)

A wy na co z pewnością pójdziecie do kina?



Ola Cholewa

Fangirl

Ola. Fangirl. Matka smokom. Żona pisarzowi. Lubi czytać, pisać i uczyć się nowych rzeczy. Uwielbia wielkie roboty.